Industriële introductie voor DMN-WESTINGHOUSE

 

DMN-WESTINGHOUSE is al sinds 1950 producent van valves en diverters voor alle mogelijke industrieën en sectoren in de wereld. Wat valves en diverters zijn? Kijk naar het pak muesli op je ontbijttafel, vraag je af hoe de muesli zo keurig afgemeten in het pak terecht komt en je weet waar de DMN-WESTINGHOUSE producten over gaan. Zelf noemen ze dit sluizen.

Industriële klanten waren nog niet heel veel op m’n pad gekomen in al die jaren. Voor een copywriter is het een prachtige tak van sport, omdat er veel inhoudelijks over te leren (dat eerst) en te schrijven valt. Inmiddels een goed jaar verder sinds de eerste kennismaking en we zijn een nieuwe missie, een nieuw merkverhaal, een nieuwe positionering en een nieuwe corporate tagline verder: Futureproof Value since 1950. Toekomstbestendig denken en doen bleek altijd al een rode draad te zijn geweest, een potentieel sterke meerwaarde in een snel veranderende wereld.

Het is work in progress; op dit moment werken we aan beide kanten hard aan een eerste corporate campagne om de nieuwe positionering invulling te geven. De Futureproof Value gedachte was er dit jaar echter net op tijd om meegenomen te worden in een al geplande introductie van een nieuw type valve. In de geest van de nieuw ingeslagen weg werd besloten om te kiezen voor ‘product in action’ – de 3D video hieronder was voor het bedrijf de eerste keer dat een valve op deze manier werd gecommuniceerd. De video werd deze zomer uitgebracht en via social media, het wereldwijde netwerk van kantoren en distributeurs en en global live online presentatie de wereld in gebracht.

Leave a Reply