achtergrond

Wanneer je je hele leven in de reclame werkt, komt dat hele leven vooral ook voorbij in merken, diensten en producten. 

Banken, maandverband, supermarkten, auto’s, kunstmest, magazines, groothandels, meubels, kinderschoentjes, lingerie, zorginstellingen, bier, shampoo, verzekeringen, koffie, vakantiereizen, advocaten, ministeries, IT bedrijven, verzekeraars.

Tel erbij op dat ik op vele plekken van de wereld gewerkt heb, nieuwsjunk ben, vakliefhebber, leesomnivoor en onbedaarlijk nieuwsgierig naar wat bestuurders drijft en organisaties bezielt. Dat is een volle rugzak en er komt nog dagelijks meer bij aan kennis en inzicht, waarvan ik gretig gebruik maak voor corporate opdrachtgevers.

werk

Sommige dingen die ik bedacht, schreef en uitvoerde zijn onderweg bekroond geweest. Van een internationale Zilveren Leeuw in Cannes tot een Belgische duif voor direct marketing. Van Nederlandse Gouden ADCN Lampen tot de ADCN Copy Award.

Prijzen zijn veren die gerenommeerde vakgenoten in je hoed steken (ik houd het netjes). Het zegt iets over het niveau waarop je werkt en de wil om het best mogelijke werk te maken voor opdrachtgevers.

Dat gaat niet vanzelf en nooit op halve kracht. Die drang en passie om eruit te halen wat erin zit, zijn bij mij verankerd in mijn DNA.

Wat het zoal aan werk heeft opgeleverd? Op deze pagina een kleine en altijd persoonlijke greep, met o.a. een recent corporate paraplu concept voor advocatenkantoor Kennedy Van der Laan.

Meer radio- en TV-werk staat verzameld voor de liefhebber op Vimeo.